pondelok 1. júla 2013

Welcome to my Dream Home/ WHITE

Biela farba ma vždy fascinovala má toľko odtieňov, že sa to nedá ani spočítať. Plus ako darček navyše sa dá kombinovať so všetkými farbami a tak sa dá meniť vzhľad priestoru veľmi rýchlo a často.
Takže keď raz budem mať svoje vlastné bývanie, budem mať aj svoju bielu  izbičku.
Zatiaľ sa mi najviac pozdáva kuchyňa alebo spálňa v tejto farbe no uvidíme čo vyhútam nakoniec.
Zatiaľ však môžem len snívať... aj o celom bielom domčeku ;)













A kedže Google reader vraj končí kludne ma followujte na bloglovine

3 komentáre:

  1. já mám také rada světlý interiér :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máme dosť podobný vkus ! :3

    GiveAway : http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-firmoocom.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bílé interiéry jsou úplně nejhezčí. Také mám pokoj převážně bílý a jsem s ním spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť